お客様サポートSupport

【イリジウム衛星通信・衛星電話 障害発生】10月1日(木)障害発生のお知らせ〈修了〉

2020.10.02

 

 

平素より、Iridiumホームページをご利用いただき、誠にありがとうございます。

 

下記の通り、システムに障害が発生したため、Iridiumの一部サービスがご利用頂けません。

お客様にはご不便をおかけいたしますが、何卒ご理解いただきますようお願い申し上げます。


<対象サービス>

・SBD Services - SBD - DirectIP Mobile Originated

・SBD Services - SBD - DirectIP Mobile Terminated

・SBD Services - SBD - Email Mobile Originated

・SBD Services - SBD - Email Mobile Terminated


<日時>

・2020年10月1日(木) 18:52~19:16(日本時間)

 

2020年10月2日

アリオンジャパン株式会社

 

 

Advisory Info:Initial Advisory
  
Service(s) Impacted:SBD Services - SBD - DirectIP Mobile Originated , SBD Services - SBD - DirectIP Mobile Terminated , SBD Services - SBD - Email Mobile Originated , SBD Services - SBD - Email Mobile Terminated
  
Service(s) Status:Unavailable
  
Event Time:Thu, Oct 1, 2020 09:52 (GMT)
  
Comments:This is a service advisory from Iridium. As of the above time, Iridium has detected an issue with SBD Services - SBD - DirectIP Mobile Originated and SBD Services - SBD - DirectIP Mobile Terminated and SBD Services - SBD - Email Mobile Originated and SBD Services - SBD - Email Mobile Terminated. Iridium engineers have been alerted and are actively working to resolve this issue as quickly as possible. Additional notifications will be provided to alert you of any changes in status that occur during this event.

 

 

List